Afscheid van wethouders Midden-Groningen
Op maandag 8 juni nemen Annemiek Hoesen, Erianne van der Burg en Jur Mellies afscheid als wethouders van de gemeente Midden-Groningen.
Wethouders die zich de afgelopen jaren met grote betrokkenheid hebben ingezet voor onze gemeente. Wij zijn hen zeer erkentelijk voor wat zij voor Midden-Groningen hebben betekend. Ieder van hen neemt afscheid op een manier die bij hem of haar past.
Informele receptie voor Annemiek Hoesen en Erianne van der Burg
Annemiek Hoesen en Erianne van der Burg nemen graag samen met inwoners en andere betrokkenen afscheid tijdens een informele receptie. U bent hiervoor van harte uitgenodigd.
De receptie vindt plaats op maandag 8 juni van 16.00 tot 18.00 uur in het Grand Café van het Huis van Cultuur en Bestuur, Gorecht-Oost 157 in Hoogezand. Om 16.15 uur verzorgt burgemeester Erica van Lente een korte toespraak.
Wilt u laten weten of u komt? Dat kan via:
- evenementen@midden-groningen.nl
- of telefonisch via 0598 - 42 57 19.
Uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.
Bericht aan Jur Mellies
Jur Mellies kiest voor een afscheid in kleinere kring. Wilt u hem ter gelegenheid van het afscheid toch nog iets meegeven? Dan kunt u een bericht sturen naar bestuurssecretariaat@midden-groningen.nl.
Wij hopen u op 8 juni te ontmoeten.